Näytä pyykkikori
Pyykkikori Pyykkikori 0

Usein kysyttyä

Mitä?

Pesula Ovellasi! Valitse mitä pesetät, me noudamme likaiset ja toimitamme puhtaana takaisin - 48 tunnissa.

Pesula Paketissa! Valitse mitä pesetät, vie pyykit Postiin tai Pakettiautomaattiin ja toimitamme puhtaana takaisin - 4 arkipäivässä.

Meillä on pesulatoimialalta yli 30 vuoden kokemus. Nyt tuomme palvelut helpommin asiakkaiden saataville.

Miksi?

Haluamme tuoda helppoutta suomalaisille. Pyykit puhtaaksi helposti ja nopeasti.

Me pesemme pyykit Suomessa. Meille laadukas pesutulos ja tyytyväinen asiakas ovat kunnian asia.

Kenelle?

Kuluttajille, jotka käyttävät tänään pesulapalveluita perinteisellä tavalla. Naisille tai miehille, jotka käyttävät kauluspaitoja, pukuja, bleisereitä, suoria housuja tai hameita.

Missä palvelu toimii?

Tarjoamme palvelua Pääkaupunkiseudulla Kehä III:n sisäpuolella ja  ja laajennamme koko pääkaupunkiseudulle alkuvuodesta 2017 ja muualle Suomeen vuoden 2017 kuluessa. Toiminta-alueen ajantasaiset tiedot löytyvät verkkopalvelusta.

Mitä yrityksille?

Tuotamme pesulapalvelut yrityksille ympäri Suomen. Muun muassa työvaatepesut, teollisuuspesut, palopesut.
Ota yhteyttä ja pyydä tarjous. Ollaan yhdessä viisaampia! Myynti: Joel Jäntti 040 560 6606.

Pyykitpuhtaaksi.fi -lahjakortit ovat erinomainen ja hyödyllinen lahja henkilökunnalle, asiakkaille ja sidosryhmille.
Nouto-/palautuspiste työpaikalle henkilökunnan ja johdon käyttöön.

Mikä on Pyykitpuhtaaksi yritys?

Täysin kotimainen yritys, Ospite Oy, jolla on suomalainen omistus. Perusarvoja ovat erinomainen laatu, helppous ja pyrimme siihen, että asiakkaamme suosittelevat meitä!

Miten kuljetuspalvelu toimii?

Kuljetuspalvelu toimii helposti. Valitset sinulle sopivan noutoajan tunnin tarkkuudella, kuriirimme tulee ja noutaa pyykit, joita varten hänellä on pussi. Sinun tulee vain valmistella pyykit helposti saataville. Puhtaiden vaatteiden palautus sovitaan erikseen. Kuriiri soittaa sinulle ja sopii palautusajankohdan.

Miten voin tehdä tilauksen?

Tilauksen voi tehdä helposti menemällä ensin verkkosivulle www.pyykitpuhtaaksi.fi ja valitsemalla haluamasi pesulapalvelut. Tämän jälkeen syötät vain oman nimesi ja osoitetietosi. Noudamme pyykit valittuna ajankohtana. Jos et ole valitussa osoitteessa, otamme sinuun yhteyttä uuden noutoajan sopimiseksi.

Kuinka nopeasti saan vaatteet takaisin?

Meidän asiakaslupauksemme on toimittaa puhtaat tekstiilit 48 sisällä noudosta. Eli jos noudamme tiistaina, toimitamme puhtaat tekstiilit sinulle torstaina. Jos pesussa kestäisi pidempään teemme parhaamme, että saat siitä tiedon ajoissa.

Mitkä ovat mahdolliset nouto- tai palautusajat?

Me noudamme likaisia ja toimitamme puhtaita maanantaista torstaihin klo 08-20 välillä ja perjantaisin klo 08-18 välillä. Tarkista mahdolliset ajankohdat verkkopalvelustamme tilauksen yhteydessä.

Voitteko noutaa pyykit yhdestä osoitteesta ja palauttaa toiseen osoitteeseen?

Kyllä voimme, kunhan osoitteet sijaitsevat samalla postinumeroalueella. Kuriirimme sopii sinun kanssasi palautuskuljetuksen ajankohdan.

Missä vaatteeni tai teksiilini pestään?

Meidän pesulat sijaitsevat Suomessa, Helsingissä, Vantaalla ja Tampereella. Koneemme edustavat uusinta teknologiaa ja henkilökuntamme omaa pitkän kokemuksen pesulatoiminnasta. Sinun tekstiilisi ovat siis hyvissä käsissä!

Mitä palvelu maksaa?

Hintamme ovat kilpailukykyiset muihin Suomessa tuotettaviin pesulapalveluihin. Korkea laatu on meille ensisijaista ja emme halua tinkiä siitä. Pyrimme jatkuvasti kehittämään toimintaamme ja kuljetuspalvelua. Hinnat löydät valikoiman yhteydessä.

Onko palvelussa minimitilauksen määrää?

Ei ole - mutta alle 50 euron tilauksiin lisätään 16 euron kuljetusmaksu. Yli 50 euron tilauksiin sisältyy aina kuljetus tilauksen hintaan. Lahjakortteja voi käyttää myös alle 50 euron palveluille.

Milloin asiakaspalvelu on tavoitettavissa?

Meidän asiakaspalvelutiimimme vastaa asiakasyhteydenottoihin maanantaista sunnuntaihin klo 08-22. Voit olla yhteydessä meihin 0800 133 633 puhelinpalvelun kautta tai sähköpostilla info@pyykitpuhtaaksi.fi.

Tuleeko minun lajitella pyykit etukäteen?

Ei tarvitse - meidän henkilökuntamme lajittelee pyykit puolestasi ennen pesua. Sinun tarvitsee vain tilata palvelu ja me noudamme pyykit sinulta. Me haluamme tuoda palvelun asiakkaiden saataville helposti.

Olen allerginen tietyille pesuaineille. Mitkä ovat minun vaihtoehtoni?

Sinun turvallisuutesi on meille tärkeätä. Useat kemiallisen pesunkoneet käyttävät tekstiilien puhdistukseen myrkyllistä sekä luontoa tuhoavaa liuotinta nimeltään Perkloorietyleeniä. Meidän koneet käyttävät alkoholipohjaista liuotinta nimeltään Sencene. Liuotin on 100% turvallinen ihmiselle sekä luonnolle, kuitenkaan tinkimättä pesutuloksesta.

Miten voin varmistua, että vaatteeni eivät vaurioidu pesussa?

Sinun vaatteet ja tekstiilit käsitellään varoen ja huolellisesti jokaisessa pesuprosessin vaiheessa. Meillä on markkinoiden uusimmat koneet, jotka ovat edustavat kehittyneintä teknologiaa. Poikkeuksellisessa tapauksessa, jos jotakin tapahtuu, meillä on vakuutus, joka korvaa asiakkaalle tapahtuneen vahingon. Reklamaatiot tulee toimittaa kirjallisesti meille 24 tunnin kuluessa puhtaan tekstiilin toimituksesta.

En ole varma, miten vaatekappaleeni tulisi puhdistaa. Voitteko auttaa?

Jos olet epävarma pesuohjeesta, pesutavasta tai kuivaustavasta, voit lähettää tekstiilin meille. Käsittelemme ja pesemme sen yli 30 vuoden kokemuksella. Erikoistekstiilit ovat meille arkipäivää.

Mitä tapahtuu, jos en ole tyytyväinen pesutulokseen?

Meidät tunnistetaan laadukkaasta pesutuloksesta ja olemme ylpeitä laadusta, jota voimme tarjota asiakkaillemme. Jos et jostain syystä ole täysin tyytyväinen, kerrothan meille asiasta ja me pesemme sinun tekstiilisi uudelleen maksutta.


Tein tilauksen. Mitä nyt tapahtuu?

Lähettimme tulee noutamaan tekstiilit valitsemanasi ajankohtana. Lähettimme tuo mukanaan sinulle pussin, johon voit pudottaa pyykit. Toivomme, että olet etukäteen valmistautunut ja pyykit on helposti esillä.

Olen vahingossa unohtanut noudon tai palautuksen ajankohdan. Mitä nyt?

Älä murehdi. Jos kuljettajamme ei ole tavoittanut sinua, ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun sähköpostilla info@pyykitpuhtaaksi.fi tai puhelinpalvelu 0800 133 633 ja järjestämme uuden kuljetuksen. Huomioithan, että veloitamme tästä 25 euroa.

Voinko muuttaa noutoajankohtaa?

Kyllä voit. Voit muuttaa noutoajankohtaa tilauksen jälkeen. Veloitamme muutoksesta 25 euroa.

Voinko antaa kuriirille lisätekstiilejä?

Kyllä tottakai. Sinun tulee maksaa lisätekstiilit etukäteen verkkopalvelussamme, ennen kuin nouto toimitetaan. Tällöin sinun tulee myös liittää molemmat tilausnumerot tilauksen yhteyteen.

Miten voin peruuttaa tilauksen?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme tilauksen peruuttamiseksi. Veloitamme tilauksen peruutuksesta 25 euroa.

Mikä on asiakkaan vastuulla?

Pesulamme ei vastaa pesun aikana napeille sekä soljille yms. tapahtuneista vahingoista. Jos vaatteissa tai pestävissä tekstiileissä ei ole pesuohjetta, tapahtuu pesu aina asiakkaan omalla vastuulla. 

Miten voin tehdä reklamaation palvelusta?

Pyrimme tekemään parhaamme, jotta asiakkaamme olisivat mahdollisimman tyytyväisiä palveluumme. Jos koet, että emme ole onnistuneet mielestäsi toivomme, että kerrot siitä ensin meille. Reklamaatioaika tekstiilin luovutuksesta asiakkaalle on 24 tuntia.

Ota meihin yhteyttä ja lähetä palautteesi tai kehitysehdotuksesi sähköpostitse info@pyykitpuhtaaksi.fi ja teemme parhaamme palvelun parantamiseksi jatkossa. Kiitos jo etukäteen ymmärryksestä.


Näenkö jostain aikaisemmat tilaukseni?

Kyllä. Näet tilaushistorian Tilaukset osiosta. Tämä edellyttää kirjautumista palveluun.

Minulla on alennuskoodi tai lahjakortti. Miten voin käyttää sen?

Voit yksinkertaisesti käyttää alennuskoodia tai lahjakorttia tilauksen yhteydessä. Lahjakortin voi käyttää useassa osassa. Huomioithan, että voit käyttää joko lahjakorttia tai alennuskoodia tilauksessa.

Olen unohtanut salasanan - miten voin vaihtaa sen?

Voit vaihtaa salasanan asiakastilin kirjautumissivulta löytyvällä linkillä.

Olen muuttanut ja osoitteeni on vaihtunut. Miten voin päivittää osoitteeni palveluun?

Voit vaihtaa osoite tai muita yhteystietojasi, kuten puhelinnumerosi kirjautumalla omaan asiakastiliin ja sen asetuksiin.


Miten voin maksaa? Onko se turvallista?

Tällä hetkellä voit maksaa kaikilla suomalaisilla pankkitunnuksilla tai Visa Electron, Visa ja MasterCard –korteilla. 

Kaikki maksutapahtumat välittää Maksuturva Oy. Toiminta on Finanssivalvonnan sääntelyn alaista, ja kaikki tiedonsiirto tapahtuu salattuja yhteyksiä käyttämällä.

Mistä saan kuitin?

Tilaushistoriasi ja kaikki kuitit näkyvät asiakastililläsi. Tämän lisäksi saat sähköpostiisi jokaisesta ostoksesta vahvistuksen ja kuitin, joka sisältää myös tilausnumeron. Tilausnumeroa käytetään pyykkien yksilöintiin, jonka tarvitset, kun pyykit noudetaan. Tilausnumero toimii sinun pyykkien yksilöintitunnuksena.

Vastaus kysymykseeni puuttuu tältä sivulta - mitä nyt?

Voit ottaa yhteyttä info@pyykitpuhtaaksi.fi ja asiakaspalvelutiimimme auttaa sinua mahdollisimman pian. Voit myös soittaa meille 0800 133 633, puhelinpalvelumme vastaa sinulle ma-su 08-22.

Minulla on idea tai ehdotus, miten palvelua voisi kehittää. Keneen voisin olla yhteydessä?

Palautteesi on meille erittäin tärkeätä. Olethan meihin yhteydessä, jos sinulla on risuja tai ruusuja. Kaikki palaute on tervetullutta, jotta voimme entisestään parantaa palvelua asiakkaillemme. Lähetä palautteesi info@pyykitpuhtaaksi.fi